nuffnang

Friday, July 31, 2009

hari malas saya! ngeeeeeee!

betul ni... tak tipu!
saya betul2 malas nak masak, basuh kain, lipat kain, basuh pinggan.....

dah pukul 1.57pm saya hanya :
-berjalan2 diblog kawan2
-baca online newspaper
-baca gosip2 artis!
-main dengan anak2
-berfacebook
-baca Al-mathurat......

sapa yg rajin2 tu, silalah tiup angin rajin anda untuk saya disini!

6 comments:

kucingorengemok said...

PHUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHH - sampai tersembur air liur sekali, daahhhh, gi lipat baju! :)

Madam Lilly said...

Hari malas?????
ko nak tau aku lagi la hari2 malas....nak pi keje, tambah plak badan baru jer rasa pulih skit ni....

Hezesuze said...

haa smmgnye weekend day tuk ari kemalasan org cam kita la lina...full housewife gtew..

p/s aik! de facebook ke...add ler ze ek..find hezesuze...eh

mummYaeesh said...

uwarggghhh weols pun malas sejak azali lagi mcmana nak tiup angin rajin kat uols!adeh.. yantik da takde mcmana nak malas ni.. uols la tiup angin rajin kt weols..aci tak??

en_me said...

main larr dgn abah anak2 ghiteww.. ehehe

linahilmin said...

lina - kucingorengemok,
disebabkan sekali ngan ailio... harus siap masak ngan desert skali nih!

lina - madam lilly,
manade ko malas ly... keje lg, anak2 lg, bisnes kiri kanan depan blakang!

lina - hezesuze,
nanti kita add fb okeh!

lina - mummyyaeesh,
klu i tiup skrg, berganda2 malas u karang baru tau!!!

lina - en_me,
awwwwww!!!

nuffnang