nuffnang

Friday, October 16, 2009

Buat Aku Tersenyum...

bukan senang nak dapat picture adam dzarif yg senyum mcm ni...
dengan mata sepet, dimples on both side of his cheeks, dagu terbelah....
i love this photo!!!!





ariana damia is very easy to work with, nampak camera terus sengih!!!!

datanglah sayang dan biarkan ku berbaring

di pelukanmu walau untuk sejenak

usaplah dahiku dan kan kukatakan semua

bila ku lelah tetaplah di sini

jangan tinggalkan aku sendiri

bila ku marah biarkan ku bersandar

jangan kau pergi untuk menghindar

rasakan resahku dan buat aku tersenyum

dengan canda tawamu walau untuk sekejap

karna hanya engkaulah yang sanggup redakan aku

karna engkaulah satu-satunya untukku

dan pastikan kita kan selalu bersama

karna dirimulah yang sanggup mengerti aku

dalam susah ataupun senang

dapatkah engkau selalu menjagaku

dan mampukah engkau mempertahankan aku

................................................

song by : sheila on 7

9 comments:

en_me said...

senyum sokmo.. ehehe

Hezesuze said...

cute3.....
adakah mommynye pon cute cam anak2 nye???? huhuhuh

honeylanz said...

manisnye dorang tersenyum!

linahilmin said...

en_me,
senyum itu sedekah tawwww!


hezesuze,
mummy nyer, malu lahhhhhh! awwwwwwww!


honeylanz,
:)

reena said...

Aloh comelnya! Nak curik dimples boleh? Hehe.

linahilmin said...

reena,
owhhh, mummy nyer dah lama kenen dimples satu nk bg kat adik... kesian adik satu pun takde!!!

makcikkantin said...

eee geramnye tengok damia senyum. nampak cam mak dia je

Nurhayati said...

alalala aunty pun tersenyum tgk gambar dua beradik ni.

linahilmin said...

makcikkantin,
macam mak dia ka????
mali nih!!! *sambil tutup muka ngan tangan*


nurhayati,
:p
zara senyum tak tengok adam??!!! *ngeeee*

nuffnang