nuffnang

Friday, September 4, 2009

taichi, kungfu, silat..... capoeira pun ada!!!!

ni kisah 12 ramadhan kelmarin.... hubby yg mula2 kata nak berbuka puasa kat luar tiba2 tak jadi lak... di postponed... hubby call pun dah petang sangat, ariana pun taknak tido, i pun apalagi... agak kelam kabut kedapur.. bawak keluar lauk yg agak2 senang thaw... zup zap zup zap.....; jadi lah pulut kuning & rendang daging! sambil masak tu dah macam kungsfu, silat pun ada.... main campak2 jek!!!! seb baik ok!!.....

2 comments:

Madam Lilly said...

kelam kabut pun sempat juga la wat pulu kuning & rendang.....tahniah, rajin betul skarang ni...

linahilmin said...

lina - madamlilly,
tu pun jenuh hantuk2 kepala kat dinding pikir nak masak apa!!!

nuffnang