nuffnang

Friday, September 11, 2009

sakit peruttttttt!!!!




dari pagi sampai la sekarang..... dah berpuluh2 kali ulang gi toilet..
apsal la agaknya...
nak kata makan pedas takde pun...
semalam berbuka dgn 2 ketul ayam goreng, sahur makan cornflakes ngan susu... (semlm hari tak lalu makan sedunia!!!)..... mana ada ciri2 pedas pun...
ke perut i terkejut, coz selalu makan cam tak ingat dunia... semlm mkn byk tu je... mogok agaknya!!!!!
urmmmmm......

6 comments:

fatin airinee said...

hmm..ke susu?

honeylanz said...

mybe susu. hmm mungkin jugak dia mogok!!.. tp cian lina ulang ke tandas aja. dah la bpose..

Madam Lilly said...

agaknya susu kot, maybe dah lama ak ambil, sekali ko ambil....bleh kurus niii

Hezesuze said...

susu kot lina...tp btol gak kata lina...peyut ang tu mogok kot..slalu mkn byk ujung2 ni ckit jek....hahahahaha sabo jeler...hiks

Nurhayati said...

perut pun pandai wat mogok tau...
tue la dah biasa makan sepenuh alam tetiba ciput je..mmg la meragam hihih gurau je yer.

yati ni pun sakit perut dah dekat 3 hari tapi takde ke toilet pun..sakit menekan2 je huhu

linahilmin said...

kawan2,
entahlah...agaknya ujian ramadhan, semlm pun keadaan yg sama berulang walaupun tak minum susu!
perut nak suruh kurus kot!!! :p

nuffnang