nuffnang

Tuesday, September 29, 2009

ohhh ohhh.... malasnya saya...

nak meng'update' blog!
gambar raya yg ada 2/3 keping ni pun belum di'tranfer' dr hp....
saya masih bz melawat 'rumah' kawan2... cuma melawat, melihat semuanya bergaya dgn baju raya yg berwarna-warni serta menu hari raya yg pelbagai... itu pun saya belum sempat meninggal komen... sekadar membaca & melihat gambar je...

nanti2 lah....
saya masih dlm proses nak 'turn=on' to normal mode....
saya masih teringat2 nasi impit & kuah kacang di kampung...
saya masih terasa kesedapan sambal kerang di kampung.....



dah2 lah lina... tu kain baju byk nak berjemur!!!!!
*sigh*....

3 comments:

honeylanz said...

lain bj has x muat bakul nk kena dobi! melipat tu x yah cite la...huhuhu..by next week br turn=on kut ;)

makcikkantin said...

malas...malas...yes semua orang malas tapi kena buat juga...hu hu hu...buat separuh, hantar laundry separuh...beres..
BTW, comelnya damia kat bawah tuuu, geram tengok!

Hezesuze said...

hahahaha sameler kita lina oiiii...now mood jenguh blog orang jek...tp nk update blog malas siut...haishhh!!!

nuffnang