nuffnang

Monday, April 27, 2009

riadah petang minggu


adam dzarif.. enjoy the view, cam pikir masalah besar pun ada... & mam to man's talk.. :p








best sesekali bawak anak2 jalan2 cam ni.. adam memang suka sangat! ialah, asyik gi mall je kan..




ps- Alhamdulillah, Ariana dah baik demam.. tapi asik merengek je.. ialah tu, gusi rasa sakit2 coz nk tumbuh gigi kut!.. thanks ya friends, for the wishes..

pss- belum sempat jalan 'umah' kawan2, nanti kita gi ye...

5 comments:

Hezesuze said...

fuyoooo shantek pmandangan tu...kt ner tu????

ermm bila ler kita nk jumpa ni ek???

p/s jom p gath bloger2 kt ulu yam 10hb mei ... jom arr bw anak2 skali...huhuhu

CoNniE said...

bestnyer riadah, kite nie dah lama tak riadah, lelemak dah tepu dlm bdn ehheehhe...

honeylanz said...

tul sesekali tukar angin lak. suka la adam menikmati angin petang.

ohh. pernah rs aeiry demam nk tumbuh gigi..aduhai..

mummYaeesh said...

katne ni?

glad to hear ariana da ok!

linahilmin said...

lina - hezesuze,
kat2 umah je tu... :p
ala, dah bgtau hubby... sonyap yo..

lina - connie,
samalah kes kita tu!

lina - honeylanz,
adam yg overexcited! tu la, seb baik demamnyer kejap je..
thanks dtg umah kita...

lina - mummyyaeesh,
kat2 area sini gak.. huhuhu...
alhamdulillah.. ok dah tu!

nuffnang