nuffnang

Wednesday, April 8, 2009

jika kau tiada

i love this song... sangat2! dari dulu sampai sekarang...
the lyrics very sweet & meaningful...
and akim will sing this song, at AF consert this week.. (apsal nyanyi ngan farah af2, kalau ngan Aisyah af7.. lagi sedap laaaa!)




JIKA KAU TIADA

suatu ketika dahuluku
tersesat dalam hidup
sehingga muncul menjelma rasa sayang kepadamu

rupanya inilah cinta
nikmatnya baru ku rasa
tak terbayang bagaimana hidup jika kau tiada

jika kau tiada
pada siapakanku dendang syair cinta
dan dakapan mana harus ku bersandar
meraih kasih yang ku perlu
jika kau tiada
wajah siapa harus ku tenung bila mencari ketenangan
arakian suara siapakah kan membisikkan kata -kata cinta

tak tersusunnya kata
azimat kau kau bawa
pastinya ku kan sengsara oh..jika kau tiada

chorus
takku kenal cinta sebelum kau hadir
tak ku tahu erti rindu
kini doa ku termakbul ..ku tagih cinta mu selalu
walau ramai ku kenali tiada seikhlasmu kasih
kalam sayang kau ku cinta
hanya nyawa kan bisa memisahkan kita..mamisahkan kita

jika kau tiada
hilanglah bintang dilangit yang berkelip memelita malam yang hiba
hilanglah keajaiban ke-lapan didunia
jika kau tiada
sentuhan siapa yang mampu menyembuh luka dihatiku
lantarannya tawar naluri hati untuk jatuh cinta lagi..
jikalau ku termampu memiliki dunia
pastinya ku kan sengsara oh jika kau tiada



5 comments:

hezesuze said...

aduyaiiii...si abg da beso pun nak gak cam adik.....hehehe

alah da beso kan..suh je ler si abg jenjalan sndiri kekdahnye...huhuhuh

ni mesT malas nak kejo anak lari sana lari sini kan...huhuhuhu

Nurhayati said...

suka tgk stroller adik..pink purple kaler..

hmm satu orang satu stroller ek.. aduhai camni kena beli lagi satu la kalau nak menambahkan ahli.. huhuhuhu

CoNniE said...

baik la si abang duduk dalm stroller tu... kalo sya sya pakai kejap jer stroller, huhuhu..

kucingorengemok said...

re: mende tu adalah chewing gum perasa kopi :)

linahilmin said...

lina - hesuze,
ala... klu tak strap dlm tu habis satu mall dia lari.. so, ltk dlm tu, sampai outlet yg dia nk turun baru le lepaskan!

lina - nurhayati,
siler2 tambahkan ahli.. baby zara dah setahun dah pun! :p

lina - connie,
ala, leh amek pic pun masa baik la ni... pas tu terus lari satu mall! adessss...

lina - kucingorengemok,
serious tak penah jumpa pun!

nuffnang