nuffnang

Friday, November 26, 2010

My Ultimate Wish List

Sesudah bersalin (Insyaallah, mid-March) saya mahu kembali SLIM!
Seriously.















oleh itu i sertakan gambar penyanyi / pelakon fav i, yg body nya sangat lahhhhhhhh menawan!
mahu juga secantik ini!
:P
harap2 tercapai lah kali ni ye...
Amin!



7 comments:

Joy said...

yesss!! my ultimate wish list too!! seriously ;)

Hezesuze said...

boleh jek...tapi kene ada dsiplin ler uols...haha

Nurhayati said...

chayo'.. mesti bole nya.. nanti BF confirm kurus :)

linahilmin said...

joy, u bkn ke slim??? sila la ltk pic kat blog kasi i tengok sket! mueheheh!

heze, tuuuuuu masalah utama i taw! tak reti la tolak makan sedap2! ahaksss!

yati, alaaa.... rules takkan jd dlm hidup i! i akan sgt lapar bila breastfeed! :(

zailamohamad said...

Zaila pon sama..tak suke betol tengok badan yang macam mak gajah dah ni;((

stress weh!!

linahilmin said...

zaila, tapi peut u tak nampak pun! i ni dah mcm org tunggu ari jek! :(

linahilmin said...

zaila, tapi peut u tak nampak pun! i ni dah mcm org tunggu ari jek! :(

nuffnang