nuffnang

Monday, May 3, 2010

Diet : orang kata.......





pernah dengar orang kata, kalau kita sedang berdiet (atau sekurang-kurangnya cuba berdiet-atau dah 4 tahun berazam nak berdiet..... wekkkkkkk!!!), kalau kita nak makan roti, sebaiknya perlu lah di 'toast' (bakar) dahulu.... betul ke????? tapi. kalau dah makan roti bakar sampai setengah loaf gardenia (yang panjang), sapu lak ngan breadspread 2 sudu & kaya 2 sudu untuk setiap keping, masih boleh dikira berdiet kahhhhhhhh?????? belum cerita gardenia butterscoth yang boleh sekali hadap je satu loaf tu! adehhhhh...!
hehhhhhhhhh!!!
confirm i tak slim sampai bila2 tau!!!!!
:p

4 comments:

honeylanz said...

has pun dha byk thn berazam... hehehe.. hr ni start ganti pose..kira pakej diet sekali la kan ;)

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

lama dah tak berdietttt ;-)

sutera maya design said...

hye...
pls visit my blog for sutera batik..
www.suteramayadesign@blogspot.com
tq...

FAM said...

xpenah pulak dgr pasal toast tu. tp mmg, butterscotch tu mmglah sodap!

nuffnang