nuffnang

Thursday, May 6, 2010

ariana; adik manja abang....

Ariana memang sangat manja dengan abang Adam. Since mula pandai bercakap; 'abang' is among her first word. Kalau nangis teruk, panggil je abang Adam datang hug ke, kiss ke pasti adik akan kambali senyum! Apa saja yg ditangan, kalau orang lain yg mintak tak dapat, tapi kalau dengan abang, cepat je dia hulurkan! Ariana memang manja dengan abang Adam! tapi jangan tak tau dalam manja2 tu, adik ni rajin juga berebut dengan abang, semua benda yg abang tengah pegang mesti dia nak.... nasib baik lah abang Adam sangat bertimbangrasa... walaupun ada sekali-sekala berebut jugak! biasa lah kan, sementara nak besar!!!!

apapun, mummy love you both equally!
dua2 pun anak manja mummy!!!







-cinta sangat2-

3 comments:

zailamohamad said...

cutenya ariana;)
nanti bolehlah kawan ngan Ameera ya!!

Nurhayati said...

mesti abang dia seorang yg penyayang.. sbb tu la adiknya ariana sayang kat abang dia.. bertuah betul kan.

aDILriDZ said...

comel nya both of them...

nuffnang