nuffnang

Tuesday, March 29, 2011

pantang larang ketika dalam pantang

salah satu darinya tak boleh potong / ketip kuku... adoiiiii.... sangat2 tak selesa la! belum cerita susah nak basuhkan poo poo anak2 yg dua orang tu... ada sape2 yg tau apa relevan nya? ermmmmm.....

5 comments:

FAM said...

ada?? i don't see the logic. in fact, dlm islam kan suruh sentiasa berkuku pendek. ni klau 40 hari xpotong,...

just be careful lina, jgn smpi bidaah. my 2 cents.

KV said...

eh tak boleh potong ke eh? Akak dulu selamba jer potong, takdak org tegur pun. Huhu

Lyana Jemali said...

ina...i just dengar ustaz azhar idris kalau tak salah dalam youtube...dia kata tak ada ulama yang kata tak blh potong kuku,potong rambut....kita jer semua tu....

DaZzlingLilLy said...

isk kalo tak leh potong sampai 44 hari tu jenuh jugak ni..

zailamohamad said...

Lina, i potong je tapi kuku tu buang dalam air mengalir, kalau xpotong xselesa nak makan & basuh poo poo

nuffnang