nuffnang

Tuesday, March 15, 2011

makanan dlm pantang - bersalin caeser (2)

photo

bau macam 'xgxjs$/(42?' & rasa macam 'dbxzh&/!(:6:$:' tp nak sihat, nak cpt2 jaga anak2 kena paksa diri utk makan. Insyaallah, harap cepat baik.

3 comments:

zailamohamad said...

apa tu Lina?? gambar xclear r..

insya allah akan cepat sihat

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

masa i bersalin aidil jenuh kena marah dgn doc tak bg amik pati ikan haruan ..sebab effect dia utk bersalin c-sect luka dlm tak baik elok .. melekat2 ..hu..hu..

Lyana Jemali said...

betul...my doc pun tak bagi makan haruan lama...dia kata...pulun makan untuk minggu pertama jer...kalau makan lama nanti isi naik lebih..tak cantik dan susah andai kata kena czer lagi..tapi betul...cantik je luka tu...tak de isi timbul pun...tak perasan pun kalau tengok sekali imbas

nuffnang