nuffnang

Sunday, December 12, 2010

tak sukaaaaa!

photomap

arghhhh! pipi ariana berbintat kena gigit nyamuk. kulit dia sgt sensitif, kena apa2 pun akan lambat baik, worst case akan tinggal bekas! ni kena pulak kat pipi, tak seronok lah! mopiko lai la! :(

2 comments:

tigrismalaya said...

sian ariana..irfan pon sama..kalo kena gigit nyamuk kaki berbekas macam hapa nak2 tangan dia sibuk dok keruk2...

ada yg cakap kalo masa preggy kita suka minum soya anak kalo berparut susah ilang..iye ker? muskil...

zailamohamad said...

alahai siannyaa, ni kn gigit kat kg ke??

nuffnang