nuffnang

Tuesday, October 19, 2010

saya mahu ini : Cardigans!






















i want! i want! i want!
ok, sedikit gediks disini! muahaaha!
tapi takde lah nak semuanya kan! (harus lah encik suami, jeling2 kang! :p), dapat salah satu ke, salah dua ke... pun ok!

semua pictures ni ehsan Dorothy Perkins, so, sape2 yg ternampak dimana2 outlet DP sila bgtau saya kay!

cantik kan, kan, kan!
:p

6 comments:

kucingorengemok said...

cardigan tu nama sopan... kita panggil 'baju sejuk nenek' hehehe, tapi memang sedap pakai kan!

Hezesuze said...

eh eh cam kebetulan sama lak sis pun tgh carik baju camgini rupe....hehehe

Nurhayati said...

suka yg last skali sbb ada cutting..cantikkkk.. orang tinggi cam u lawa la pakai cardigans kan.. cam ai yg pendek ni..huhuhu ape pun tak elok huarggghhhh

zailamohamad said...

Zaila pon ada satu long cardigan, pakai sebab nak tutup bont*tku yang besar ni;D

Awin Roslin said...

i have one sbijik cm yang last sekali! kaler kelabu. ;D cari yang design cmtu long. akan nampak kurus skit. sbb bhgn bawah dia cm flare. gmbr dsign2 yang atas2 tu mcm memerangkap lemak kt bawah. hence, its gonna emphasize on ur butt.

Joy said...

suka cardi. tp kt DP selalu x de my size :(

nuffnang