nuffnang

Saturday, March 29, 2008

28 march... its my mum birthday

selamat hari jadi mamy..

yesterday is my mum's 48th bday.. along harap mamy sihat dan happy selalu serta dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki & berada dlm sejahtera selamanya. along hope jugak yg mamy akan cepat kurus.. :) along sayang mamy sangat2.. thanks untuk segala kasih sayang mamy selama ni.. memang sampai mati pun along takkan dapat balas.. rindu mamy ngan papa sangat2.. nanti bulan may kita jumpa lagi.. insyaallah..

actually, masa my mum datang early this month, kitaorg ada buat makan2.. kira early bday celebration la.. ada byk food, cake (ni my bro yg beli).. bday pressie pun dah kasi.. along tau, mamy dah siap melaram pun walaupun along pesan untuk bukak exacly masa bday mamy.. hope mamy suka..


cerita "saya anak manja"
membesar dlm family yg tak berapa besar (only me & my younger brother), saya memang anak manja.. saya anak manja papa.. and adik anak manja mamy.. tapi saya rasa yg sebetul-betulnya saya manja dgn kedua2nya! even sampai sekarang, saya yang dah masuk 2 anak saya masih dimanjakan.. sebut je nak makan apa.. berdesup papa sampai dr taiping.. hari pun mamy datang bawak sambal udang.. sedaaaap sangat!, ada laksa... amat sedap! belum cerita bab telefon, samada saya atau both my parents akan saling call setiap hari without fail; sekadar bertanya khabar.. alhamdulillah, saya dikelilingi dengan orang2 yang sayangkan saya.. bahagia sangat!
sekian lah cerita saya...

apapun... SELAMAT HARI LAHIR MAMY..., along, abang & adam sayang mamy sangat!

No comments:

nuffnang