nuffnang

Wednesday, August 25, 2010

Buka puasa @ Grand Dorsett, Subang

hari kejadian adalah weekend lalu...
Foods selection adalah terbaik! Semua yg dijamah adalah sedap!
Tapi, padan lah jugak ngan harganya; rm95++.



Juga ada kumpulan ghazal yg best! suara penyanyi nya (Cik Linda) sangat umpphhh! calang2 penyanyi diluar sana pun kalah!




Best!



Tapi yg paling best, surau adalah berdekatan dengan hall makan; 2 surau utk lelaki & 2 surau utk wanita disediakan! selesa!


6 comments:

emi E emot said...

panjangnyer buffet line dia... huhuuuh

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

rezeki tu lina .. smlm i dpt invitation kt KLGC .. aminn mmg kenyang ;-)

Hezesuze said...

mak aiiii jenuh nk tgok menu nie...huhu

Nurhayati said...

wah bukak puasa kat hotel.
yati takat ni blom kesempatan lagi berbuka kat hotel huhuhu

makcikkantin said...

wah lina, rezeki harimau tu......with that long buffet spread.....macam tak sempat nak makan semua...

linahilmin said...

emi, sangat meriah!

d, KLGC pun mesti best kan!

sis heze, memang jenuh pun..

yati, ni memang recommended sis surau nya sangat dekat ngan hall makan!

mck, mmg ada tak yg sempat jamah pun.. last2 blk umah dok teringat2! ha ha!

nuffnang