nuffnang

Tuesday, April 26, 2011

'playdoh' area

photo

both adam & ariana loves to play 'playdoh'. masa mula2 main kat lantai, tensi je nak bersihkan yg melekat tu.. then, baru terfikir nak beli 'tikar getah' ni. 2mtr = rm12.50! they know their boundaries where to play this thing,settle masalah! :)

4 comments:

Nurhayati said...

wahhhh main platesin.. yati memang suka ni..sampai ke besar.. zara ada gak mintak..tapi yati wat taktau.. sebabnya nak elak dari aliah main sama.. bagi besar sket kot hihihi mummy yang kejam

Zuwairi Aiman said...

Salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)

DaZzlingLilLy said...

erm tak terfikir pun i kalo jadi cam akak nih..senang beli tikar getah tu kan

So Shy Lady said...

itu yg akak haramkn ank2 main plastesin kt dlm rumah tu leceh nak cuci ;D

nuffnang