nuffnang

Tuesday, June 16, 2009

39 laman web, blog diharamkan

KUALA LUMPUR: Kerajaan hari ini mengeluarkan senarai laman web dan blog yang diharamkan kerana memaparkan kandungan berunsur lucah dan melanggar peraturan undang-undang di negara ini.

Dalam jawapan bertulisnya kepada Teresa Kok (DAP- Seputeh), Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak berkata sebanyak 39 laman web dan blog telah disekat dan tidak boleh dilayari di semua pejabat kerajaan.

Antara laman web yang diharamkan ialah:

ghairah-betul.blogspot.com
www.videokita.net/home.php
melayu3gp.videosof.us
papajahat.myhardman.com
asian.pornparks.com/terlampauvcd/skodeng
asianseks.blogspot.com
pejuanglelakimelayu.blogspot.com
skodengawek.blogspot.com (transferred to skodengkrewz.blogspot.com, also banned)stim-
video.blogspot.com,groups.yahoo.com/group/malaysian_swinger_clubarkibsabul.wordpress.com
sabul2u.wordpress.com
www.sabul.wordpress.com
www.sabul2u.blogspot.com
www.myselfdotcom.blogspot.com
melayuseks.nudepal.com
www.melayuseks.tk
malaysia3gp.blogspot.com
3gp.penzpro.com
3gpmalaysia.blogspot.com
zarina-an-julie.blogspot.com
www.sabul-skodeng.blogspot.com
celebrityxpose.blogspot.com
ibu-bugil.blogspot.com
perempuan-melayu-bogel.blogspot.com
www.otakblue.com
e-3gp.blogspot.com
3gpplanet.blogspot.com
bestmelayuboleh.blogspot.com
videomelayuonline.ning.com
honeydigger.blogspot.com
bilikmandi.ning.com
syafeera.blogspot.com
syurga-islam.blogspot.com
www.3gpsyok.com
3gpmelayuboleh.com
katakz.blogspot.com
my3gpp.blogspot.com
skandalmelayu.blogspot.com

info berita dari sini : http://mstar.com.my/berita/cerita.asp?file=/2009/6/16/mstar_berita/20090616200948&sec=mstar_berita

* daring2 tul nama blog pun!

*jgn la pulak lepas i copypaste ni ada lak yg nak masuk gak! haippppppp!


7 comments:

DaZzlingLilLy said...

dari nama blog pon kita dh bleh agak kan lina..patut la kena banned

linahilmin said...

lina - dazzlinglily,
tu lah pasal.. macam2 lah diaorang ni!

honeylanz said...

heheh..mm patut diharamkan pon. ntah pape la kan

Hezesuze said...

mmg ptut pun kene banned..tu sume gambo maksiat...hehe

p/s sib baik hezesuze.blogspot.com xde dlm list...hehe

linahilmin said...

lina - honeylanz,
tu lah.. macam2..

lina - hezesuze,
kita pun cuak gak masa baca tajuk.. kot2 le blog kita tetiba kena 'ban' lak kannnn...

mummYaeesh said...

rasanye lps di senaraihitamkan lagi ramai ler org masuk!woohoo

benda yg terlarang tu kan syioookkk!whoops

linahilmin said...

lina - mummyyaeesh,
mende2 salah ni syiokkkkk, kan! uiksss!

nuffnang